Over ons

/Over ons
Over ons 2016-11-28T14:18:39+00:00

Over ons

Administratiekantoor Zoetermeer kan zeer vakkundig en adequaat uw boekhouding inrichten, verwerken, controleren en rapporteren. Onze slogan is dan ook: “Uw administratie is onze specialisatie”.

Administratie specialist

Administratiekantoor Zoetermeer gelooft in service, focus en vakkennis. Het voeren van een goede en betrouwbare administratie is essentieel voor de continuïteit van een onderneming. Dit wordt door Administratiekantoor Zoetermeer, als specialist in boekhouden, zeer serieus genomen op onze dienstverlening. Zo zijn we blijvend onderscheidend met onze persoonlijke contacten, gedegen adviezen en kwaliteit.

Kennis en kwaliteit

Om de kwaliteit van onze dienstverlening te blijven garanderen zijn de medewerkers van Administratiekantoor Zoetermeer constant bezig hun kennis te vergroten en te verdiepen door het volgen van workshops, opleidingen en vakliteratuur. Administratiekantoor Zoetermeer heeft meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van boekhouden en daarmee in de loop van de jaren een uitstekende naam opgebouwd, die we natuurlijk graag hoog houden.

Meer weten?

Wij helpen u graag. De medewerkers van Administratiekantoor Zoetermeer hebben jarenlange ervaring in administratieve diensten en kunnen zodoende een uitstekend advies geven op dit gebied. Uiteraard volledig gebaseerd op uw specifieke wensen en eisen. U kunt ons altijd bellen op telefoonnummer 088- 225 26 27.

Contact

Administratiekantoor Zoetermeer
Goudstraat 36
2718 RC Zoetermeer

T 088 – 225 26 27

Of neem vrijblijvend contact op via ons contactformulier.

Neem contact op

Contact

Administratiekantoor Zoetermeer Goudstraat 36
2718 RC Zoetermeer

T 088 - 225 26 27

Of neem vrijblijvend contact op via ons contactformulier.

Neem contact op