Salarisadministratie

/Salarisadministratie
Salarisadministratie2016-11-28T14:18:44+00:00

Salarisadministratie

Heeft u personeel in dienst dan dient u een loonadministratie bij te houden. Tevens is het belangrijk dat uw werknemers elke periode op tijd het juiste salaris op de juiste bankrekening krijgen bijgeschreven. Administratiekantoor Zoetermeer heeft jarenlange ervaring en is specialist in het verzorgen van de salarisadministratie.

Van loonstrook tot aangifte

Het verwerken en uitbetalen van alle medewerkers kan tijdrovend werk zijn. Administratiekantoor Zoetermeer kan de gehele loonadministratie voor u verzorgen. Van loonstrook tot en met rapportage aan de Belastingdienst. De werkwijze van Administratiekantoor Zoetermeer is duidelijk en makkelijk: u levert de mutaties aan op de door u gewenste wijze en u ontvangt binnen de afgesproken termijn de volledig verwerkte salarisadministratie retour.

Persoonlijk

Achter de salarisadministratie zit een omvangrijk juridisch en fiscaal verhaal verscholen. De specialisten van Administratiekantoor Zoetermeer staan u persoonlijk met raad en daad bij op het gebied van onder andere: loonkostenberekeningen, beloningsvormen, subsidietrajecten, aangiftes, jaaropgaven, arbeidscontracten, etc.
Ofwel, bij Administratiekantoor Zoetermeer is uw loonadministratie en alles wat erbij hoort, in goede handen.

Aanvullende diensten

Goed te weten. Gezien de kennis en ervaring van Administratiekantoor Zoetermeer kunnen we u uiteraard ook op vele andere gebieden van dienst zijn. Bijvoorbeeld met fiscaal of financieel advies.
Administratiekantoor Zoetermeer neemt u deze zorg graag uit handen.

Contact

Administratiekantoor Zoetermeer
Goudstraat 36
2718 RC Zoetermeer

T 088 – 225 26 27

Of neem vrijblijvend contact op via ons contactformulier.

Neem contact op

Contact

Administratiekantoor Zoetermeer Goudstraat 36
2718 RC Zoetermeer

T 088 - 225 26 27

Of neem vrijblijvend contact op via ons contactformulier.

Neem contact op